Wedding Planner Warszawa
Grzymała Wedding & Events to firma z wieloletnim doświadczeniem, która specjalizuje się w organizacji i planowaniu ślubów, wesel, imprez firmowych i przyjęć okolicznościowych. Zadaniem agencji jest pomoc parze młodej w stworzeniu wymarzonego dnia ślubu oraz zadbanie o to, żeby wszystko przebiegło zgodnie z planami i oczekiwaniami pary młodej. Justyna Grzymała to założycielka Grzymała Weddings & Events pomaga parom spełnić ślubne marzenia.
Organizacja ślubu i wesela to ogromne wyzwanie dla par, a jak wiadomo, każdy pragnie, aby były to wydarzenia, które będą przebiegać bez żadnych niespodzianek. Organizacja takiego wydarzenia najczęściej okupiona jest wieloma miesiącami przygotowań. Każde wesele to multum przygotowań, a w ferworze napięcia, stresu i nadmiaru obowiązków nietrudno o czymś zapomnieć.
Konsultant ślubny zadba o wszystko
Agencja ślubna Grzymała Weddings & Events specjalizuje się w kompleksowej organizacji ślubu i wesela, dbając o najmniejsze detale. Każde wesele wymaga nieco innego podejścia, ponieważ wiążą się z nim inne oczekiwania, dlatego też profesjonalny wedding planner podchodzi do każdego zlecenia w sposób indywidualny, dopasowując szereg rozwiązań do oczekiwań pary młodej. Konsultantka ślubna Justyna Grzymała to założycielka Grzymała Weddings & Events pomaga parom spełnić ślubne marzenia.
Wedding planner – Twoja prawa ręka w przedślubnym maratonie
Niezależnie od tego, czy marzysz o pięknym ślubie w plenerze wśród cudownej zieleni i kwiatów, czy też eleganckim przyjęciu w restauracji, czy domu weselnym, wedding plannerzy zorganizują całe przedsięwzięcie. Prace rozpoczynają się od rozmowy i wspólnych ustaleń. Jeśli marzysz o pięknym ślubie, zapraszamy do skontaktowania się z Grzymała Weddings & Events.
Co obejmuje pomoc wedding plannera?
Wedding planner pomaga młodym parom w przeprowadzeniu ich przez ogrom przygotowań, ustalając wstępny kosztorys uroczystości. Kompleksowa pomoc wedding plannerów obejmuje także:
– rezerwację odpowiedniej sali weselnej,
– rezerwację fryzjera i kosmetyczka dla panny młodej,
– koordynację dnia ślubu,
– rozliczenie z podwykonawcami,
– negocjacje z podwykonawcami odnośnie uzyskania jak najlepszych stawek,
– wybór planu atrakcji dla gości weselnych,
– rezerwacja pojazdu ślubnego,
– wybór motywu przewodniego, odpowiednich dodatków i dekoracji,
– wybór podziękowań dla gości, rodziców i świadków,
– wybór instruktora pierwszego tańca,
– opracowanie budżetu,
– wybór i zamówienie zaproszeń ślubnych,
– wybór menu dla gości weselnych,
– zamówienie papeterii i zaproszeń,
– a także wiele innych kwestii.
Organizacja wesela może być trudna, ponieważ wymaga wiele czasu, wysiłku i dbałości o detale. Wiele detali musi być dopracowanych, a wiele decyzji musi być podjętych. Dlatego wiele par decyduje się na wynajęcie wedding plannera, aby pomóc w planowaniu i organizacji.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą!
Dodaj komentarz